We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Monday, September 14, 2015

Masak Merah Rice Wrap

Assalamualaikum.

Korang dah try Masak Merah Rice Wrap? Masuk ni dua kali aku makan KFC sebab nak try yang Masak Merah Rice Wrap. First makan yang Super Jimat. Yang ada air, ayam goreng satu and Rice Wrap tapi yang kecik punya. Not bad jugak. Yang ni pedas dia kurang sikit. Nak tau yang mana pedas? Korang boleh cuba yang set Combo. Yang ada air, kentang dan Masak Merah Rice Wrap. Confirm berasap bagi yang tak suka makan pedas macam aku. Hehe. Walaupun pedas tetap makan sebab sedap. Not bad. Aku memang suka makan benda macam tu. Nah belanja kome gambar ⬇

Yang hat Combo ni memang pedas. Berasap aku. Memang makan bersulamkan air. Nasib sedap.


Adik aku tak lain dan tak bukan benda yang dia akan makan adalah Snack Plate.

Wajib selfie! 😁

Lepas jalan² and melantak kat AEON p merendek kat Marina Island. Lama betoi tak mai sini

Memikirkan sesuatu yang berselirat di dalam kepala

Saya memang tak pandai posing. Main bedal je. Haha

Ini adik okay. Bukan pakwe. Agak² la nak bercinta dengan adik sendiri xD

All the best for your final exam SPM 😉



Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)