We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Monday, October 31, 2011

Last Day

Hari ni merupakan hari last aku kerja kat NISA STATIONARY..
Kalau sapa yg rapat ngan aku tau la bape lama aku kerja..
X smpai sebulan pun..
Just around 3 week mcm tu la..
Sbb brhnti bkn ape sje nak dok kat rumah plak..
Nak relax2 kat rumah nak tenangkan fikiran yg tengah kusut ni..
Cewahhh...Poyo plak..
Makcik Bedah tu baik gila..
Aku keje x smpai sebulan pun..
Tapi gaji boleh tahan..
X expect  pun nk dpt gaji mcm tu..Huhu..
Lagi satu before aku balik mcm2 la dia bg..
First die bg buah mempelam suh bg kat ibu aku..
Then die bg calender smpai dua, satu kecil satu besar..
Ok la tu boleh simpan kan..
Then die bagi lepas aku balik awal..
Pastu semua kerja2 yg tertangguh dia suruh tinggalkan n biar je..
X pernah aku jmpa "bos" yg baik mcm tu..
Ni yg buat saya syg mkcik ni..
Tadi mcm berat hati la jgk nk balik after mkcik tu bg mcm2..
Tp x mngapalah..Kalau ada rezeki insyaAllah sy kerja situ lagi ye..:D
Thanks makcik..
Allah je yg dpt bls budi baik mkcik..=)

Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)