We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Tuesday, November 20, 2012

BlueStacks App Player for Windows


Assalamualaikum

Sihat? Dah makan? Dah solat? Kalau semua dah bagus lah. Hee.
Korang tau tak apa itu Bluestacks App Player? Kalau yang dah tau baguslah. 
Kalau yang tak tau tu meh nak habaq mai.
Semalam tengah dok refresh2 news feed dekat Facebook, ternampak la status sorang classmate ni. Tengok bawah ni.

Aku tanya macam mana nak buat. Sebab seriously teringin sangat nak ada segala whatsapp and so on

Lepas tu tiba-tiba muncul chat daripada si Aril ni.

Bila dia suruh download bluestacks tu terus aku download. 
Nak dekat Subuh jugak la aku tunggu benda tu habis download.
Almaklumlah broadband aku tengah quota limit.
So nak download semua memang berejam nak menunggu.

Kalau nak sila tekan button download tu mengikut anda punya laptop.

Lepas anda dah download semua macam ni lah rupanya.

Facebook via Android. Yeayyy

My twitter :)

Suka main kucing ni. Dok ikut cakap orang pulak kan. hehe

Bila dah download whatsapp, nak whatsapp dengan kawan pun senang.

Orang pertama yang aku viber. haha. Aku suka panggil dia Patrick. Dan dia pun suka panggil aku Spongebob. HAHA. My classmate, Nur Emelia Shakhira :)

Viber ni baru dapat tadi. Terkejut tau? Ingatkan sapa dia boyfriend lama tu. Sebab mana ada boyfriend lama. First-first tak tau siapa. Korang nak tau sapa?

Gerammmm gilaaa ngan makcik sorang ni tau. Terkejut tau tak. Ingatkan sapa. Number broadband dia rupanya. Cehhh.

Kalau ada depan mata aku memang aku rasa nak katok kepala tu cukup-cukup. Boleh buat orang sakit jantung tau tak. Mana taknya. Baru je buat viber tetiba pulak kan ada orang tau number tak ke pelik? Ish ish ish

P/s: Seronok tau main benda ni. Haha. Try lah kalau yang mana tak ada android tu. Saya hanya anak orang biasa yang hanya mampu main android dekat laptop sahaja dan bukannya handphone. Tak mampu nak beli benda mahal-mahal kan. Laptop pun laptoplah. Sangat best! Lepas ni nak download benda lain pulak. Thanks Aril kerana menolong kawanmu yang memerlukan pertolongan. HAHA :D






Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)