We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Monday, February 11, 2013

Setia Hujung Nyawa

Assalamualaikum semua. Korang agak-agak apa yang aku nak cerita? Sekarang ni tengah cuti seminggu untu k student UiTM. So boleh la nak layan movie habis-habisan. Masa kat UiTM aku selalu tengok budak-budak rumah aku layan satu slot ni. Slot Akasia. Aku pun pelik la. Tertanya-tanya apa yang bestnya cerita ni. Ramai kata best. Siap beli novel bagai.

Sekarang tengah cuti. Aku ada bukak cerita Setia Hujung Nyawa ni. Memang sangat best. Patutlah melekat je budak-budak rumah aku depan laptop. Dan satu lagi. Pelakon-pelakon lelaki dia semua handsome-handsome dan comel-comel. Boleh cair tau tak. Hahaha  Sekarang ni aku memang taksub dengan cerita ni. Aku start tengok online dari episod 1 dan sekarang till episod 10 baru-baru ni. Tak sabar nak tengok episod seterusnya :D

Handsomenyaaaaaaaaaa Zain




Nak sangat novel ni. Tapi bila cari tak jumpa-jumpa.


Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)