We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Saturday, March 05, 2016

Bertemu Sahabat UiTM Perlis

Assalamualaikum.

Pagi Sabtu yang indah ni buat aku terasa nak bercerita mengenai sahabat UiTM Arau. Teringat dekat sahabat² masa belajar di UiTM dahulu. Allah, sungguh aku rindu. Dulu masa dapat tahu dapat sambung study dekat UiTM Arau, serius rasa nak balik je. Tak nak study. Tapi bila dah 3½ tahun ada di Perlis, itulah tempat yang aku rasa sangat seronok. Biarpun Perlis tempatnya kurang hiburan tetapi ia penuh dengan tempat kenangan yang nostalgic. Bila lagilah dapat jejak kaki ke sana. Buat kawan² ku kalau korang nak pergi ke sana, jangan lupa aku di sini. Nak join jugakkkk. Haha. Thanks korang yang datang Lumut still nak jumpa aku. Aku ni tak tau la bila nak menjelajah ke tempat korang pulak. Tak kaya-kaya lagi nak g tempat orang xD

19/09/2015 (Sabtu) : Time ni dekat Lumut. With Aretiqa Zain and Erma Yantie. Kemain depa p bercuti kat Cameron Highland. Nasib ampa ingat aku yang di sini. Dua² orang Kedah. Lain kali mai sini lama sikit. P/S: Boypren Ema yang tolong ambik gambaq. Haha.

Inilah ex-roomate aku masa Semester 1. Dulu dengan dia la aku ke mana-mana. Dialah peneman aku. Serious Aliah rindu sangat dekat Ema. Thanks sebab layan kerenah Aliah yang macam². Teringat masa first² masuk bilik. Time parents dah nak balik, Aliah menangis, Ema and Kak Zyan yang cool kan Aliah balik. Muehehehe. Walaupun kita dah tak roomate lepas sem 1 you still contact me until now. Sayang hang 😢

24/01/2016 (Ahad) : Ingat kau dah tak nak jumpa aku Lia bila datang bercuti kat Pangkor. I'm glad you still remember me. I miss you so much my dear. Kawan aku ni dah jadi usahawan berjaya. Inilah CEO Chettaki Omey and Stokis Dexandra Perfume. Dan yang terbaru Lia Omey ni jadi heroin untuk Music Video Takkan Bertemu, bergandingan dengan Fero. Jadi yang nak tengok bolehlah pergi ke Youtube and search Takkan Bertemu. Berbakat besar kawan aku ni. Dulu masa kat Arau comot² comel² je. Haha. Sekarang dah makin cantik dia. Aku ni je yang comot sampai sekarang. HAHA. Tak sabar aku nak makan nasi minyak kau Lia. Aicehhh.

Semoga kau terus success. And if I'm not here anymore, I want you to know that I'm always remember you eventhough aku jarang contact kau. And I miss our Cik Zaidah. Hehe.

Tak ketinggalan junior² UiTM Arau. Cute je la korang ni. Paling rindu si Aya. Sebab dia suka kacau aku. Haha. Nak bertumbok kot dengan aku 😂

Thanks for coming and jumpa kakak korang yang comel ni. Wakakakaka. Next time mai le lagi. Maap tak dapat nak belanja korang haritu sebab aku pokai. Haha. Mai time hujung bulan memang tak dapat nak tolong. Nanti mai awai² bulan insyaAllah aku belanja makan. Hee ;)

Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)