We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Monday, April 04, 2016

Ardell Beauty Event

Assalamualaikum.

Happy sangat dapat jumpa Ardell Aryana baru ni. Ingat tak dak rezeki nak jumpa. Last minute punya plan. Ajak adik aku dia tak mau. Last² aku Whatsapp Syira kata jom p. Yang aku dah p terpacak kat AEON. Haha. Excited punya pasai nak jumpa Ardell. Seriously aku minat sangat dia. Suka tengok dia berlakon dalam drama Wadi and Anakku Diva. Actually diorang punya event adalah untuk promote produk Ardell sendiri iaitu A'Dell Beauty. Aku pun turut beli produk dia. Tapi mampu beli krim malam and sabun muka ja. Paham² ja la tak gaji lagi time tu. Bahaha. Krim malam dia best bila pakai. Dia tak macam krim malam yang lain bila pakai rasa berminyak and melekit. You should try put this on your face. Rasa best ja. Rasa menyesai tak beli satu set. Haha

Tak ketinggalan ada Rody Kristal and Lumood Buskers yang hadir untuk memeriahkan event tersebut. Not bad jugak suara Lumood Buskers ni. Kalau sapa yang rajin lepak kat Lumut ada la depa ni. Macam aku nilah first time aku jumpa depa. Haha. Ardell Aryana and Rody Kristal tersangatlah sporting. Rajin melayan kerenah fans depa yang mintak selpi. Aku rasa kalau orang lain mau depa bebai. Tapi depa tak. Boleh siap bergurau lagi and bila aku mintak selfie banyak kali depa jawab bolehhhh. Haha. Si Rody Kristal dok suruh beli CD. Yang aku macam errrr xD

Happy go lucky la dorang ni.

Si cantik manis Ardell :)


Gambar ni cantik. Tapi kabur pulakkkk

Suka gambar ni. Tapi kabur sikit. Memang gila-gila dia ni. Yang penting dia tak buat-buat gedik. Natural je ;)

Lumood Buskers with Rody Kristal

Sapa lagi tinggi?

Hai ;)

Kecik molek orangnya


Thanks melayan kami mintak tangkap banyak gambar xD

Cute la Rody ni. Haha

Gigih nak selpi. Haha

Cantik, flawlessnya muka dia. Bila aku boleh cantik macam ni tak tau. Muka aku nampak lagi tua dari dia. Haha. Padahal umur dia lagi tua dari aku. Huaaa. Tanya si Rody umoq dia berapa. Rupanya 26 tahun. Nampak tak perbezaan umoq dan perbezaan muka. Haha. Nak pakai satu set A'Dell Beauty la lepas ni :P

P/S: Balik² memang tak boleh tidoq. Rasa macam dalam mimpi dapat jumpa depa. Nanti mai la Manjung lagi. 






Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)