We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Sunday, August 28, 2016

Suitable Treatment

Baru pulang dari Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Star, Kedah. Alhamdulillah Doktor cakap DAA Treatment is suitable for me. Pertama kali dalam hidup aku aku tau benda apa Fibro Scan. Canggih betoi peralatan HSB ni. So no need to do liver biopsy. Sebab dengan adanya Fibro Scan it can tells everything about your liver. So yeahhh. Nama sudah di listkan as patient for DAA Treatment. And then just wait for them to calling me untuk pengambilan ubat. After this once in a month kena lah ke Kedah untuk ambil ubat. So hope this will be end soon.


My first appointment. Doktor lain yang handle.


Next appointment. But the Doctor said selalunya tarikh lebih awal diorang akan call.


Sebelum pulang kena diambil darah. Serious terbaik la HSB. Proper betul depa ambik darah siap ambik melalui drip gitu. 


Thanks sangat² sebab korang selalu tanya kite. Di saat kawan² lain and sedara sendiri cakap aku ni nampak sihat and tak nampak sakit pun tapi korang selalu support kite bagi kata² semangat. Thank you for everything. Thanks sebab memahami. Buat yang dok kata macam² tu tak kena kat korang tak pe la boleh la kata macam². Dari luaran nampak saje okay. Tapi inside you don't know how I feel. Everyday you feel so tired and always feel uneasy inside you stomach. Mungkin nak tunggu aku takdak dah kot atau tunggu dah betoi² nazak baru percaya kot? Style aku selagi tak teruk aku memang buat relax je walaupun kau rasa nak explode. Bersyukur sebab masih dikurniakan kudrat yang masih bertenaga. Syukur alhamdulillah.

Kesian tau dak kat abah aku ni kena teman p ke sana ke sini. Kalaulah anakmu ini boleh drive ke sana ke sini. Hmm.


Sakit² lutut pon ibu still gagah jugak p. Love you. Maaf selalu buat ibu abah marah. 


Adik aku yang malu² kucing apa tak tau nak bergambaq dengan ibu. Haha



Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)