We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Friday, November 01, 2013

Man Jadda Wajada

Assalamualaikum. Hello you guys :) . Agak lama jugak ye aku tak update blog ni.

Hari ni tak boleh tidur. Sebab apa pun tak tau. Tidur setengah jam je. Happy sangat kot bila dapat tau result.
Sem ni cepat pulak result keluar dekat email. 31 hb malam dah dapat dah email yang mengandungi result.
Kalau korang semua nak tau aku ni terketaq-ketaq nak bukak tengok. Kawan-kawan semua suruh check untuk dorang. Aku check. Dan congratulations untuk kawan-kawan ku sekalian. Seronok tengok kawan-kawan berjaya. Lebih kurang pukul 12 lebih macam tu baru aku ada keberanian nak bukak tapi tangan kaki semua sejuk. Memang berdegup kencang jantung aku ni. Bila dah bukak tu rasa macam tak percaya apa yang aku tengok. Nak tau? Alhamdulillah aku berjaya menamatkan Diploma Perakaunan. Seronok gila lah masa tu. Aku bersyukur sangat-sangat. Allah sentiasa tolong aku. Sebenarnya aku takut. Takut kalau-kalau kena jadi part 8. Cukuplah aku takat part 7. Akhirnya alhamdulillah Allah kabulkan permintaan aku. Praise be to Allah. Keenam-enam subjek itu lulus. Dengan ini Diploma aku sudah complete *Sampai tak boleh tidur. Sebab happy sangat. HAHAHA* . Bak kata seorang kawan aku ni "Allah nmpk usaha ang..dia dgaq ang mntak doa.. Now apa yg ang dpt..semua atas usaha dan keredhaanNya." Terima kasih Wani :) . Ya Allah aku benar-benar bersyukur atas apa yang telah Kau berikan kepadaku. Sesungguhnya Engkau Maha Besar lagi Maha Berkuasa, Maha Penyayang dan Maha Pengasih. Alhamdulillah.

P/S : Mudah-mudahan ada rezeki untuk melangkah ke alam Sarjana Muda. InsyaAllah kalau diizinkanNya.









Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)