We're not alone. Allah knows what is the best for you and when it's best for you to have it

Saturday, January 18, 2014

Pet House

Assalamualaikum.

Looks like our house gonna be Pet House because there's a lot of pet here. Haha. Haiwan peliharaan kesayangan aku adalah si Comel dan si Hitam iaitu hamster Roborovski dan hamster Panda. Dua-dua jinak. Tapi the problem is yang si Comel tu kuat berak bila aku pegang. Jahat oohhhh. Hahaha. Yang si Hitam tu okay tapi tak reti duduk diam macam hamster panda aku yang dulu tu. Tapi apa-apa pun dua-dua comel. Second, turtle. Ninja Turtle. Hahhahaha. Okayy dah mengarut. Terpengaruh dengan TV. Kura-kura ni aku tak tau nak bagi nama aku. Aku just panggil dia Turtle. Senang cerita! Third, ikan laga kepunyaan ibu. Fourth, ikan naga. Ada tiga. Adik aku yang beli. Aku dengan dia kongsi duit. Actually aku tak berminat langsung la dengan ikan ni. Tapi adik aku jenis suka. Beli je la. Fifth, ikan nama apa pun tak tau. Hahaha. Serious tak tau nama apa. Ikan kelabu belang hitam. Haahahaha. I don't know that fish name. Ada dua ekor. Suppose to be ada tiga tapi sekor lagi tu dah mati. Innalillah.

This what I call it Pet House. Hahaha


Si tembam a.k.a si Comel yang kuat berak :P


Kalau anda suka dengan post ini silalah LIKE dan KOMEN. Syukran :)

No comments:

Post a Comment

Ada apa komen boleh tinggalkan di sini :)